Tuesday, June 6, 2017
მათ. VI.10. პრობლემის გადაჭრისას მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურის ფართობის
გამოთვლა. შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე: ფარავს ბრტყელ ფიგურას კვადრატული ერთგვაროვანი ბადით და აფასებს მის
ფართობს ;
რეალურ ვითარებაში პოულობს მართკუთხა ობიექტის (მაგალითად საკლასო ოთახის
იატაკი) ფართობს და შედეგს წარმოადგენს შესაფერის ერთეულებში (მათ შორის
წილადების გამოყენებით);
იყენებს ფართობის ადიციურობას ფართობის გამოთვლაზე პრაქტიკული ამოცანების
გადასაჭრელად
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment